Jussi Luoma &
kilpailut
Janne
Leiman kisakertomukset:
Pyörä: MOTO GUZZI V7 Sport Replica
Ilmajäähdytteinen työntötanko V-2, sylinterikulma 90 astetta, kaksi venttiliä sylinteriä kohden.
Iskutilavuus 1064 cc (alunperin 748 cc), kampiakseli 1100 Sport, sylinterit ja männät vaihdettu suurempi halkaisijaisiin.
Nokka-akseli Crane Cams, venttilikokoa kasvatettu sekä imu- että pakopuolella.
Vauhtipyörä ja kytkinasetelma RAM engineering.
Kaasuttimet DellOrto PHM 41, ITG ilmanpuhdistimet.
Pakoputkisto ja äänenvaimennin JL Meccanica / Arrow.
Sytytysjärjestelmä Ignitech, TCIP4 ohjausyksiköllä.
Vaihdelaatikko Moto Guzzi suorahampaisilla race use only hammaspyörillä, käännetty vaihdekaavio.
Etuhaarukka Race Tech Hydra-Glide, JL Meccanica kolmiopalat.
Jarrusatulat Brembo F08, Ferodo Racing palat.
Jarrulevyjen halkaisija 300 mm.
Etuvanne Morad / Akront 2,50 x 18.
Takaiskunvaimentajat Fox Zero Pro.
Jarrusatula Brembo F08, jarrulevyn halkaisija 240 mm.
Kulmavaihde Moto Guzzi
Takavanne Morad / Akront 3,00 x 18
Runko ja polttoainesäiliö Moto Guzzi Le Mans
Katteet Poly 26
Ohjausiskunvaimennin Bitubo
Jalkahallintalaitteet Agostini Type VE
Sponsored By:
Moto Italia
Koneosapalvelu
Paperplast
Kustom House
KMV-lehti
Ravintola Welho
STS-Rengaspalvelu
SS urakointi ja asennus
Bunkkeri Pub
Huolto Kaksikko
T:mi Piha- ja Puistokone
Maanrakennus Tuohilampi
Janne Leiman